Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava     



Zapisnik 17. sestanka, 31. 8. 2007

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Boomboyz team! Seznam forumov :: SESTANKI
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Pinky
Gost





PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2007 13:04    Naslov sporočila: Zapisnik 17. sestanka, 31. 8. 2007 Odgovori s citatom

Zapisnik 17. sestanka članov kluba Boomboyz, 31. 8. 2007, ob 20.00 v prostoru za sestanke

Prisotni: Aleš K., Rok, Barbara L., Primož, Andrej, Aleš S., Jure, Barbara Š., Gašper in Matjaž

Odsotni: Aleš Š.

Dnevni red:
1. Pobiranje denarja za zastave in letake
2. Neresnosti glede teama Aleša Širec
3. Tekma dB CUP v Celju
4. Tekma v Ljubljani
5. Članske izkaznice ali vizitke (nazivi stalnih in novih članov)
6. Delo v teamu (montaže)


Sklep 1:
Pobrali smo denar za zastave 6 EUR in za letake 15 EUR. Zastave že imamo, letaki pa gredo v tisk ta teden. Tiskati bomo dali 1000 letakov, formata A6. Imeli jih bomo za tekmo v Ljubljani.

Sklep 2:
Pogovarjali smo se glede neresnosti do teama iz strani Aleša Širec. Člani so se strinjali, da Alešu odvzamemo administratorstvo na našem forumu in, da od zdaj naprej forum ureja Rok. Aleš tako postane samo uporabnik foruma. Funkcijo podpredsednika mu do nadaljnjega ostane.
Glede Aleša smo se pogovarjali tudi glede tablic, za katere smo mu že dali denar. Vsi smo se strinjali, da to kar je naredil ni bilo pošteno do nas, zato smo pač sprejeli ta sklep.

Sklep 3:
Na tekmi v Celju bosta tekmovala Barbara Š. in Rok. Za podporo in promocijo teama bosta prišla na tekmo tudi Jure in Barbara L. Ostali člani naj nebi prišli, čeprav bi bila vsaka udeležba dobrodošla.

Sklep 4:
Glede tekme v Ljubljani smo se dogovorili, da bomo prišli vsi člani. Do takrat bomo imeli natisnjene letake. Urediti pa moramo tudi forum, Rok bo naredil predstavitev članov in teama in odprl določen del foruma za vse obiskovalce.

Sklep 5:
Rok je dal pobudo za vizitke. Aleš K. pa je predlagal, da bi raje dali tiskati članske izkaznice. Rok se bo pozanima za ceno izkaznic in vizitk. Glede tega se bomo dokončno zmenili na naslednjem sestanku. Določili smo tudi nazive ustanovnih, častnih članov in novih članov. Nazivi naj bi si sledili takole:
- ustanovitelj: Aleš Končina
- predsednik, podpredsednik, tajnik, blagajnik
- ustanovni član
- častni član
- član
Novi člani bodo imeli možnost napredovanja pri nazivu, ob neresnosti in nedelu pa bodo ta naziv lahko tudi izgubili.
Ustanovni člani smo se strinjali, da Aleš S. spada pod ustanovne člane, saj je bil z nami od 2. sestanka dalje.

Sklep 6:
Pogovarjali smo se tudi glede dela in montaž med člani v teamu. Aleš K. je nekako določil, da bi ena ura stala 3 EUR na člana, ki pomaga pri montaži. Prislužen denar bi šel v blagajno ali pa bi naredili piknik. Če se naredi piknik tisti, ki so delali ne plačajo nič, ostali prisotni na pikniku pa plačajo določeno dogovorjeno vsoto.


Sestanek se je končal ob 21.40
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Boomboyz team! Seznam forumov :: SESTANKI Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


     Boomboyz team!: Gorenjska avtoakustična scena     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media